All these things that I have done

Tjenixen.

Igår åkte som sagt my parents och jag upp till hovde och kollade till husvagnen. Blev en hel del skottning kan man ju säga. Men nu är allt fixar och klart, skönt skönt. Sov hela vägen hem i min mysjacka, man kan helt enkelt inte vara vaken i den stora dunjackan. Känner sig som ett litet barn när man låg i vagn och hade de så skönt.
Aja, sen på kvällen blev de träning, haha hade man två kilo bly i skridskorna tror jag, känner att man inte har tränar på is på några dagar, men det gick fakist ändå helt okej. therese sjölander från modo var med och tränade, hon har några kompisar/släktingar( vet faktist inte) från stan/brunflo så som skulle fira nyår här.

Kollade också  på jvm matchen igår, lr ja de två första periderna..sen orkade jag inte mera. de stod ju 3-0 till sverige och då var de väl nästan avgjort.


Idag ska ja ta en sväng ut med brorsan och göra nått fun, får väl se vad det blir, sen är de träning ikväll också, (:


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0