återtåget

Godkväll,

Idag blev de att gå upp tidigt, skulle börja jobba vid kvart i åtta.. sen jobbade jag till halv 2. Så himla roligt det är där alltså. Jag hoppas att jag får jobba nått mera på dagis. :)
Sen gick jag och gymmade och sen ner till ishallen och ett ispass.
Igår när jag tränade i brunflo gick det king, helt enkelt skitbra.. och idag så var det uselt, så uselt :( Det går mycket bättre när jag tränar i brunflo än när jag tränar här i z-hallen. vet faktist inte vad som är fel. Jag kanske är på väg i mitt eget återtåg, kanske kommer jag in i samma feeling som jag hade förut, man hoppas!
Ska gå och lägga mig snart, är så trött eftersom jag fick kliva upp tidigt (:  Ska dricka upp mitt te och kollade lite på desperata husfruar bara.
Imorgon blir de stan och julklappar, sen a-lagsmatch. :)

/ china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0