en vecka sen.

Hello,

Jobbet idag gick bara fint. Barnen är så snälla och många ser mig ju också som ett barn så de vill leka med mig också ^^ Fick tacos till middag idag, och idag är det ju också en vecka sen jag och pappa kom hem. Tänk va tiden går fort när man har roligt. :) Ångrar verkligen inte att jag åkte hem. Ska strax åka och kolla på bj nu, victor kanske följer med så behöver man inte åka dit själv. Imorgon ska ja, anna och maria se på j18 elit också, lr om de inte bli de så blir de skidskyttet för min del, hela familjen går ju och hemma själv vill man ju inte vara. Brorsan kommer ju hem ikväll också, så nu är hela huset fullt :) va roligt.


ha en bra kväll.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0