fredag

Godkväll.

Idag blev de jobb som vanligt och det kändes lite trist faktist att det kanske är de sista man får jobba där innan man åker ner igen.
Blev julmat till lunch idag igen, götti göttgött och sen gjorde jag en massa pärlplattor. fatta att det är roligt. jag har gjort en så snygg, så jag måste rama in den seriöst. Konstnären själv tror jag. Har hittat mina gamla pärlor här nere i källaren också, så nu jädrans ska ja börja göra konst. ^^ min kusin måste vara den bästa på att göra olika figurer, ska fråga henne vart hon får allt ifrån :)

Jag och victor gjorde pizza till middag, och nu sitter man och äter lite popcorn. Ska kolla på film sen ikväll och min kära storebror kommer ju hem ikväll också, ska åka och hämta honom på tågstationen. så då kommer hela familjen bäckström vara hemma, så kul. :)

Jag längtar faktist till träningen på söndag, tro det eller ej.


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0