Julafton

God jul på er alla.

Dagen började med att vi gick upp till kyrkogården och tände ett ljus för farmor som alltid, det känns i hjärtat att hon inte finns här längre. Det är inte samma jul utan henne. När man var liten kollade vi alltid på diabilder från förr i tiden, men när hon gick bort så slutade vi att göra de. Skulle kanske kännas konstigt att göra de nu när hon inte är medm men men nog om detta.

Vid två tiden kom min farbror aka godiskungen hit, vi drack lite glögg och sen blev de kalle anka. Måste faktist erkänna att det är ganska segt att kolla på det, förut har jag alltid tyckt att det har varit roligt men iår fick jag kämpa mig igenom det., kan ju ha varit för att jag hade huvudvärk med iaf.
Julmat sen och efter de lirade vi GH och Rockband, hade ju tour hela familjen. Pappa var sämst som valigt att spela med roligt var de :) Fick en massa bra saker i julklapp, är så glad. Är nu mera ägare till säsong 1,2,3,4 av one tree hill :D och så fick man pengr, en film, två böcker,  nya örhängen, parfym och massa mer :) Är helnöjd. Denna julafton måste ha varit bland en av de bättre.

Kollade på svensson svensson sen som vanligt, och nyss har jag kollat klart på ps. I love you.


Huvudvärken är borta så det är skönt, ska börja kolla på nån av one tree hill boxarna, har ju sett alla avsnitt förut men det ser man ju gärna på igen :)


Ha en fortsatt bra jul alla för det ska ja ha.


puss/ china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0