klart för fjällen.


Nu är allt fixat och klart. Lina har bokat sina biljetter och virre ska göra det den 25e. Kommer bli så grymt roligt det här! Fytusan vad vi ska åka skidor och bräda :)
jag längar så mycket till den första då de kommer, har ju inte träffat de sen i november. (:


mamma tyckte att de var så roligt att de skulle komma, går runt och säger de hela tiden. "Men gud va roligt att de kommer, att du får åka lite med dem" Joo mamma lilla, jag tycker också att det ska bli king att de kommer. Att inte behöva åka med familjen hela tiden ^^ haha

Har gjort julgodis som sagt ikväll, ischocklad, mozartkulor och mina älskade mint-kyssar. Har kvar saker att göra och sen blev de en sväng med snabeldraken över hela huset för min del, storbrorsan tog toaletten och den paxar jag inte så gärna :P

Ska gå och sova nu tror jag, imorgon blir det stan en snabbis, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig så jag får väl kolla på nått.. annars är jag väl tvungen att ta nått som jag tog med mig hem. Så kul att jag alltid är ute sista dagen, när jag har varit här i tre och en halv veckan, bra emma bra!
Men men, sen har jag faktist inte köpt någon julklapp till robin heller, han säger ju inte vad han önskar sig. Fast när vi var på stan så kollade han på nån hamiltonbox tror jag, 499 kr..får väl se om plånisen har råd med det, jag får ju min lön nerifrån linköping imorgon, pengar pengar (:

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0