Kompis de går bra nu

Godkväll,

Träningen idag gick skitbra, att jag kan vara så duktig.. jag blir stolt över mig själv.  :) Imorgon ska jag vara med bj och lite en internmatch mot a-pojkarna. Ska bli riktigt roligt. (:
Vi var ute och löpte innan isen också, riktigt långt men det var så skönt, minus fem grader och helt stilla. Perfekt väder för att vara ute och springa. Var faktist ganska länge sen jag var ute och sprang måste jag säga, har inte blivit så mycket med de på senaste tiden :P haha, vi fick också springa lite i skogen, på ett smalt spår, tror ni att de inte var lite snö på sidorna, om man bara råkade trampa snett så blev de inte roligt.. vi var också tvungna att springa allt vad vi hade i skogen!
Ska också jobb imorgon på dagis. Maria ringde till mamma och sa att hennes barn hade blivit sjuk så jag får jobba istället för henne, najs för mig. Börjar dock kvart i åtta så jag måste upp kvart i sju.. så jag ska nog gå och sova snart.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0