lördag.

Tjenare.

Idag väcks man av mamma som frågar om jag vill följa med och handla julmat. Tror hon har fått för sig att jag tycker att det är roligt att åka med på affärn, men eftersom jag var vaken kunde jag väl lika gärna göra det. Så vi tar en tripp till kvantum och köper lite julmat. Sen åkte jag med mina kära brorsor ner på stan och köpte lite julklappar. Kollade också på ebn kedja till mitt kors som jag alltid har på mig, men tror ni att den kedjan finns någonstans här i stan? neee! så typiskt, med tanke på att de var här i stan som det är köpt och den gulsaffärn är nerlagd.
Blev iaf ett par julklappar och några tusen kronor fattigare var man. Sen åkte vi upp till coop där man fick sig en dödensupplevelse med bilen, trodde aldrig att vi skulle klara det men brorsan kör ju som en gud så det fixade han :)
Köpte mig en box inne på coop, sunes sommar och jul. Nu kanske ni tycker att jag är lite gammal för de, men de ska ja säga er.. så som jag har väntar på att få den boxen och sen när jag ser den till ett brakpris då kan man ju inget annat än att slå till, sen hade ju inte victor sett de filmerna heller.. så det har varit sune på tv idag hemma hos bäckström.
Imorgon är det söndag vilket är = träning och stängt nere på stan typ..
På måndag ska ja och mamma lr pappa ner på stan och kolla på ett okley skidbrillor till mig, köpte ju ett par till min kära bror i julklapp, fast det var han ju om redan.. han var ju med och provade ^^ haha. Sen har jag ju match på kvällen också, hurra.

Just nu sitter jag och victor i soffan, lyssnar på lite queen och victor kollar på alien 3. Ska strax gå och sova, måste bara få en redogörning av min kära kompis daniel först om en sak (:

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0