lördag

Hello,

Idag blev det turen till stan som jag har tjatat om så mycket under veckan, det blev iaf victor som åkte med mig :) vi köpte julklapp till pappa som vi vet att han vill ha :) och så har jag kollat ut en sak till mamma och robin med, så jag åker nog ner imorgon också och köper de :) Blev en sub med hem till mig och brollan, såklart så bjuppar man ju brorsan på både buss och macka men det är han helt klart värd :D
Sen har jag också varit och kollat på j18 elit som lirade idag mot björklöven, en riktigt bra match i två perider och sen orkade inte öhc i sista, matchen slutade iaf 5-9. Allt för höga siffror.
Var ju där med maria, det var roligt att träffa henne, och jag lär ju träffa henne nått mera också, ska ju vara hemma så länge :)
Så imorgon blir de nog stan och öb, mamma å jag ska ta vår vanliga tur ner och kolla om det finns några bra shampoon som man vill ha. Sen på kvällen är det träning, vet inte om det är sån boxning airbox som vi körde förra veckan lr om det är nått annat, spännande att se.

Jag börjar må bra igen känner jag, allt med hockey börjar komma tillbaka, det är roligt igen!

nu ska ja gå och lägga mig,

/china

Kommentarer
Postat av: mairon

emma! :) var det du som kommenterade på min blogg om fallskrämsklippet? :P

2008-12-07 @ 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0