ösd dag 3

Goddag,

sov länge idag, var uppe och kollade på en film till sent i natt igår med pappa :) 
I helgen har det snöat jättemycket så det ligger några decimeter här, så det blir kanske lite snowbord med la familia i helgen, får hoppas på det!
Idag har jag bara varit ute med utte en timme, och snart ska ja och pappa åka och träna, antingen blir de gymmet eller så åker vi till badet och simmar några tusen. får  väl se hur mycket jag orkar, gör det bra om jag orkar simma två tusen. har ju inte simmat sen jag slutade i nian/ettan och då orkade man ju simma 6-7000 på ett pass, aja jag ska inte räkna med förmycket, är väl gå väldigt tungt iaf.. det kan jag ju räkna med.
Ikväll blir de is, det länge jag efter, ser verkligen fram emot de, kan nog bli riktigt roligt :)

/ china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0