Pictures of you

Hello,

Ska väl vid det här laget ligga och sova igentligen, men ikväll blev de till att kolla på mamma mia med mammi, pappi och bosse. Jag köpte förresten den filmen idag när jag var på stan med maria (: orkade inte kolla på några kläder alls, var inte nå sugen så det blev bara en film.
Har också kollar på  8 avsnitt av oth säsong 4. När psyko-derek kommer. Jag måste bara få säga att jag tycker att han typ är världens sötaste, inte för det han gör i serien direkt men kolla killen liksom. To die for! Han skulle man ju inte direkt tacka nej till. ^^

Annars har de inte blivit så mycket mera idag, tog en långtur med mammi och utte. Det har varit plus 3 idag, första dagen sen jag kom hem det har varit plusgrader, och idag är det ju faktist en månad sen jag åkte hem också.. tänk va tiden går fort när man har roligt. (:

Nu kallar sängen,

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0