Så var 2008 slut..

Då var detta år slut och mycket bra har hänt, dock lite mindre roliga saker också.
Tänker inte ta upp de tråkiga för det är inte roligt att skriva om, vill helst bara förtränga och glömma de och det är nog ingen som är så speciellt intresserad av det heller, så det skiter vi i. ^^

Jag fyller ju 20 den 18 januari, samma dag som vi har borta match som leksand, får hoppas att vi vinner då för annars blir de ingen rolig dag. Om man inte får lira åker jag nog hem och firar, tag flyget på en timme skadar ju inte och tåget på två och en halv förutom plånisen som blir tunn, men jag har inte firar min födelsedag hemma på 3 år.


Igår blev de som sagt skridskor med tessan. elin kom inte utan jag åkte med tessan, hennes kille och killens brorsbarn. Det var iaf många andra dom var där och åkte också, så vi körde match i två timmar. snacka om träningspass, haha :) Skoja inte om att sjölander är grym alltså, skulle vilja vara så duktig som hon är alltså, är bara att jobba hårt och få lite bra tips av henne kanske ^^ haha.
Tyvärr så lirar vi ju inte nått mera emot modo, utan man träffar väl hon och alla andra bruds i modo sen i sm får man hoppas. (:

Idag har jag, victor och pappa varit på hofvallen och åkte lite, dock var det ju inte den bästa isen där.. så det  var inte så roligt.. vaktmästarna spolade nog aldrig isen igår, och sen såg de ut som de hade varit jättemånga och åkt så ja ni förstår hur isen såg ut då.

Förresten så snöade det imorse, så förhoppningsvis så kanske de har kommit lite i fjällen också, blir ju grejt för imorgon kommer ju brudsen!! Såg på vädret igår också att de skulle kommer mera snö nu till helgen, det säger man ju inte nej till fastän det såklart är roligare att åka om det inte snöar.

Längtar tills i sommar, både till spanien så att man får träffa alla igen och att man får bli brun. markus undrade vilka jag skulle ta med mig iår, ^^ så jag får väl tänka på det lite.
Sen till hösten får man väl se vad som händer, jag har ju några alternativ att välja bland, och jag är 90% säker på att jag kommer välja rätt. Det känns riktigt bra och jag längtar verkligen.

Nu ska ja ner och kolla hur det går för mamma och pappa med maten. Vi ska äta hummer, oxfile, hasselbackspotatis och hemmagjort glass med dajm och exotiska frukter. :D

Är bara hemma en vecka till också, känns faktist ganska tråkigt med tanke på att jag har varit hemma så länge, fast jag förstår ju själv att jag måste ner dit, och jag får väl se hur min "omstart" blir, fast om jag får vara ärlig så tror jag nog att de kommer bli bra :)

Gott nytt på er, och 2009 kan ju inte börja sämre än vad den gör.




/emma "china" bäckström. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0