Snowbord.

Tjena,

Har blivit sjuk, ont i halsen och hostig.. så det blir ingen match för mig idag :/ fasiken. Har varit uppe på apoteket med mamma och köpt en massa olika saker, min lilla plutthund har fått inflamation i tandköttet, så han har fått nån munskölj som vi ska dutta på vid tänderna och en speciell tandkräm, stackarn. Vi har ju ny dator i huset också, pappa gjorde ett impulsköp i fredags, kom hem och sa att han hade köpt en ny :) har faktist inte provat den än eftersom jag har min egna bärbara här hemma, men jag lär väl ska gå upp och se hur den fungerar.

Kommer bli grymt efter nyår, lina kommer upp och förhoppningsvis virre också, blir bräda i 4 dagar (: bor uppe i husvagnen, kommer bli helt grymt roligt! Jag längar verkligen!
Ska köpa de där brillorna också, kommer bli grymt snyggt.

Ska ta och göra lite mera julgodis nu ikväll, han ju inte klart allt igår.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0