söndag.

Morsning,

Idag blev de som sagt en hel del pepparkakor, trodde degen aldrig skulle ta slut och sen fick jag veta att vi inte ens hade gjort hälften, så vi har lika mycket att göra nån annan dag också. Sen blir de till att ta glasyr och spritsa på de, måste ju vara fint :)
Kollade på harrypotter sen, på svenska.. sämst men fanns inget annat att kolla på, missade ju den på engelska igår då vår tv här nere dummade sig och bara visade två kanaler, så jag fick sitta uppe och kolla på dansbandskampen med mamma å pappa, skoj?!
Var och tränade förut med brorsans lag på gymmet, körde allt möjligt. både med stång, hantlar och sån där step upp bräda. Sjukt jobbigt eftersom man själv får välja hur tungt man vill ha. Fick tacos när jag var hemma och så hade pappa gjort chokladpudding, eftersom han tycker om det så mycket. haha annars blir de bara uppe i hovde vi äter de. det är fjällen efterrätt för oss.
Kollade lite på galan om svenska hjältar och nu ska ja sova. Ska jobba måndag-tisdag på dagis. Och jag börjar kvart i åtta båda dagarna så jag måste ju upp tidigt. Får jobba mera här hemma än vad jag får göra där nere, sjukt.!

Var ute med utte en sväng, han är ju tvungen att ta en kvällspromenad.. och det gick upp för mig hur ljust det är på kvällarna eftersom vi har så otroligt mycket snö. Så vackert det är. Träden håller nästan på att gå av eftersom det är så mycket snö. Längtar till man får åka snowbord.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0