songs to love and die by

Hello,

Igår blev de sista träningen för min del med bj. Vi var ganska få så vi körde först bara två uppvärmningsövningar och sen lirade vi tre mot tre över hela i 50 minuter, skoja inte om att det  var jobbigt! herregud.

Idag fick jag kliva upp 7, för tjugo i åtta kom godiskungen(min farbror) och hämtade upp mig, skulle ner till hans affär och inventera, hurra så skoj. haha. aja, det gick iaf ganska fort, två och en halv timme var väl inte så farligt.
Kom nyss hem från odenvallen också, har varit där och åkt lite riller med brorsorna, grymt skönt att åka ute. När jag kom hem från jag att jag hade fått ett sms från sjölander som undrade om jag ville åka med henne vid 6, så det är bara att ta hockeysakerna och åka tillbaka dit då ^^  Hoppas att elin också kommer så kan vi lira lite, tessan skulle ju ha med sig sin kille också tror jag, aja man får väl se :) Det är ju roligt att hon vill åka med en.

Det är ju inte länge kvar tills brudsen kommer, inte länge alls alltså.! Längar tills man får åka bräda nu, pappa har vallat på den så nu kommer jag åka supersnabbt (: haha


/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0