The same deep water as you

Hello,

Det blev inte alls sängen igår kväll då jag skulle gå och sova, var uppe och såg hela jvm matchen såklart (: Najs att de vann också fastän det var en rysare ibland. Eftersom jag inte kom i säng förän vid 3 så tog jag ut de imorse kan man lungt säga, klev inte upp förän kvart över 10.

Idag har jag varit på barnens hus också med mamma, första gången jag var på den här i Östersund sen den bran ner ute i torvalla för några år sen. Uscha vilken tråkig affär, fanns ju ingenting nästan, alla föräldrar måste ha köpt upp hela affären till jul. Iaf jag var där för jag skulle köpa en födelsedagspresent/julklapp till clara som fyllde 8 den 23. Så nu är det fixat och skickat, hoppas att hon blir nöjd :)

Annars har de inte blivit så mycket mera idag, skulle ju ha åkt upp till hovde med det blir imorgon istället, får väl hoppas att man hinner åka nån sväng i backen också, skulle ju vara super!

Det är plusgrader idag också, inte bra :/ får hoppas att det inte har smält nått uppe i fjällen, men det tror jag inte.
Pappa, robin och jag var och käpte raketer till nyår också, skoja inte om de var de största vi köpte :D Här kommer de bli smällare ska ja lova.

Nu ska ja ta och hjälpa mamma med maten.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0