Things I forget at birth.

Godkväll,

Är fortfarande lite småförkyld, rackarns att det inte går över.
Dagen har annars blivit väldigt lung, har kollat på one tree hill avsnitt, närmare bestämt 10 st. och så tog min käre bror och jag en sväng till odenvallen och åkte lite skridskor en stund (: har varit på gymmet och pumpat lite också, välbehövligt ska ja säga er.

Imorgon är det mellansdagsrea och jag ska väl ta mig en sväng dit ner och kolla lite, har faktist inte planerat att köpa någonting så man får väl se om man hittar någonting fint.
På lördag åker vi upp till bydalen och fixar klart allt innan brudsen kommer, jag längtar så mycket!

Mamma fick en jättefin chokladask av pappa igår, på 1 kilo. Tror ni att man har ätit några lr? haha så goda och så onyttiga. Undra hur många kilo man har gått upp här hemma, inte bra inte :P

Nu ligger min hund och togsnarkar som vanligt, så jag ska ta och lägga mig brevid han och klia han lite.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0