tisdag

Hello,

Blev inget inlägg igår, jobbade sent och sen drog vi direkt på träning. Hoppas att proppen fick en kanondag igår då hon fyllde 20 :D

Idag var de tidig morgon igen och jag slutade inte förän kvart i fyra. Ska jobba imogon och torsdag-fredag också. :D Marias dotter hade blviit sjuk så hon är hemma, och jennys son är också borta så jag får vikaiera för dem båda. Barnen älskar att busa med en och det är ju så roligt, många kommer och säger att jag är deras favoritfröken och det är ju rätt så roligt att höra (:  Tänk om man kunde känna såhär nere i linköping också, då skulle de vara perfekt. Tur att jag har fått jobba här hemma också, har gjort 59 timmar om jag räknar tills på fredag så det ger ju lite pengar som jag får i januari :)
På torsdag ska jag och pappa åka ner på stan, jag har hittat en jacka på stadium som jag vill prova, har kollat på en länge så jag hoppas att den är bra..

Ikväll är det löpning och sen is, kanonkul. ^^ Det är nollgradigt här just nu, så det lär väl bli ganska svettigt att springa, iaf som man heter emma bäckström.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0