torsdag

Hello,

Idag tror jag att jag ska ner på stan, lr så blir de gymmet. har inte bestämt mig än vilket av de.
Igår så bråkade jag och pappa sen jag kom hem från träningen.. vilket relaterar till att vi inte pratat med varandra ( just nu iaf) trist, men det var mest en skitsak så jag tror nog att de kommer gå över. brukar göra de efter nån dag iaf ^^ han och jag är väldigt lika, båda är lika envisa så om det är nått så är det ingen som vill ge sig, utan det brukar få vara mamma som gör så isen bryts mellan oss. :P aja nog om detta.

Träningen igår gick sådär. :/  träning ikväll igen och idag skulle de mest vara pp och sånt för de har match mot öik(?) på lördag/söndag tror jag. Men det blir najs iaf att få träna lite sånt.

Idag har de snöat ännu mera, de ligger mer än en halv meter snö på gården. Fast de är bara kallsnö som kommer, jag vill ha blötsnö. :)

Ne nu ska ja ta och göra mig iordning.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0