torsdag

Hello,

Blev inget inlägg igår, jobbade sent och sen blev de till att åka direkt ut till brunflo och lira match. Vi vann med 4-8 och jag fick hänga ett också, det var ju inte igår. Gick faktist helt okej och det är man ju nöjd över :)
Killarna är grymt sköna och man saknar verkligen sen man lirade med killar.  På måndag och tisdag har vi matcher också, gud vad man lirar match nu för tiden, och att man får spela är ju bara ett plus fastäm man inte lirar i laget.
Idag har jag jobbat också, fast bara från 9-13.30 Ganska skönt faktist. Idag fick jag gräva en massa grottor till barnen, det var ju ganska populärt ska ja säga er, skoja inte om att jag blev svettig efter de ^^ haha.
Sen var det ju julbord på dagis idag, grymt gott med en massa julmat, fast jag tror att barnen gillade julmusten mest.. fast för min del blev de mjölk. Diggar ju inte det här med julmust så mycket, tycker att det en så grymt äcklig smak. Så nejtack till det, kan väl säga att de inte var så gott med mjölk till de heller, men till jul får man ju cola eller sockerdricka så det blir bra de :)

Sen när jag kom hem så åkte jag ner på stan med pappa och köpte en jacka till min. :) Den jag hade kollat på, på stadium. En röd dunjacka, tack tack :) Sen när man är på stan med pappa så blir de såklart att man går och fikar, för de gillar pappa.. så man fick sig en tårtbit också.

Ikväll ska ja åka till gymmet, var några dagar sen och så ska ja ta och kolla på titanic också, var rätt länge sen jag såg den.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0