snö snö mera snö..

Hej mitt vinterland, ja det är de iaf  i östersund. Det bara snöar och snöar, hela dagen lång. Har kommit två decimeter tror jag. Var och jobbade på dagis från halv nio till halv tolv idag, vilket relaterade till en hög av barn på mig när vi var ute, och sen på samlingen skulle alla sitta i mitt knä, sötbarnen. Det var en tjej där som hette emma, och när hon sen fick veta att jag hette samma då var det inte roliga tider för mig. Emma hängde efter mig vad jag än gjorde, och sen när hon skulle gå in så kom hon och sa till mig ; emma, du är ju allt bra busig du!
De hade också börjat en liten tjej på en av avdelningarna, hon är bara 14 månader och typ den sötaste jag sett. Hon var iaf ute och sen gick jag fram till henne och sen efter de gick jag inte gå ifrån henne. Tror att vi först gick runt gården 8 ggr, och sen skulle jag bära henne, och varje gång jag skulle släppa ner henne så började hon gråta.. det var ungefär som om hon var inställd på att hon skulle gråta. jag behövde bara sätta ner henne på marken utan att släppa henne så grät hon, haha så kul. Lilla lilly. Sen fick jag ta in henne på hennes avdelning och en annan skulle ta av hennes kläder så släppte hon inte mig. Så himla söt unge, sån vill jag också ha när jag blir stor :P Tror jag ska ha en tjej som heter lilly efter henne :)
Skulle gå och träna efter jag hade jobbat klart, men såklart hade jag glömt kortet så jag fick gå hem och gå ut med utte och ta en tur på affären och köpa lite till middag.
 Får se om jag går och gymmar, bj skulle både ha is och fys ikväll så jag kanske sparar mig till de  :)

/ china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0