arlanda

Hej,

Sitter på arlanda nu, har checkat in mina saker och det gick ju riktigt bra :) haha stolt är jag att jag fixade de ^^ fast jag erkänner att jag ringde mamma och frågade om jag bara skulle skriva in bokningsnummret i automaten som jag fick biljetten av, men jag kirrade det :) Pappa slutar jobba om en kvart sen ska han bara duscha¨och så kommer han upp hit sen, får hoppas att vi kanske går och äter nått, jag har inte ätit nått sen klockan 12.
Just nu så jobbar laget i garberoben i cloetta centar, det skulle vara någon julshow där tror jag :P haha jag är verkligen inte avis för det är ju inte direkt det roligast att stå och jobba där :P sen att de ska jobba från klockan 16-01 är också helt sjukt, vem orkar så länge liksom?

Fick en känsla att jag har gjort fel om åker hem, hoppas verkligen inte de.. men jag ska lita på hjärtat och de vill hem och ta de lungt så så får det bli.
Läste precis kommentarerna från tre i laget, jag blir nästan tårögd, så himla gulligt av dom :) och jag kan nog nästan säga att jag kommer tillbaka!

Ne nu ska ja ta och kolla in min granne, har ju en riktigt snygging här bredvid, sen har de ju pyntat hela flygplatsen så fint, ska kolla på det också lite tror jag :)

/ china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0