datorn kommer hem igen.

Hello,

Gick och la mig vid kvart över nio igår, haha när man gjorde de senast minns jag faktist inte.. ^^ men jag kan säga er att det var riktigt skönt.. det är ju inte ofta man får sova så länge, lr jo nu tror jag nog att jag säger emot mig själv.. haha vad har jag gjort i 3 månader jo jag har sovit mer än 10 timmer varje dag. Ibland är det kanske bäst att tänka först och skriva sen, är ju inte alltid så bra på det.. och nu orkar jag ju inte heller att sudda eller vad man säger bor de som jag skrev innan, det får helt enkelt stå kvar. :P
Gick upp och käkade lite och sen cyklade jag bort till jobbet.. har ringt några nere i skåne och i göteborg alltid roligt med lite andra dialekter än vad man är van med. :) på lunchen ska ja åka och hämta min dator också, får hoppas att de har öppet så att de inte också är på lunch.
ikväll är det is i c-hall.. tror nästan att det är den enda hallen som vi tränar i just nu..fast jag tycker att det är rätt så najs att vara där, myckey skönare än i cloetta där man dör av svett. :) I
går kom fanny från finland också, och de andra som har varit borta med landslagen. Måste även berätta att slovakien ska spela OS, helt sjukt king av iveta och zuzka. zuzka spikade igen två matcher, hon måste nog var en av världens bästa dammålisar, hur king är inte hon??

sen måste jag hem och städa, låter ju väldigt lockande haha.

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0