grattis på namnsdagen till mig.

Godkväll alla,

Jag slutade jobba vid lunch idag. hade ändå ingenting att göra där. ringde 3 samtal och sen satt jag och kollade runt på internet.. kul. Skulle väl ha jobbat till 3 tror jag, men jag såg väl antagligen så trött ut så de ville väl inte ha mig där ^^ haha. iaf när jag kom hem så gjorde jag en smoothie och sen gick jag och sov. vaknade av att telefonen ringde, då var det mormor som ville gratta mig på namsdagen (det var ju emilia idag), haha som jag inte ens visste om att jag hade. men grattis till mig själv!  somnade sedan om och vaknade vid kvart över fem. haha så jag kan ju inte klaga på att jag fick sova lite, men skönt värre var det iaf.
sen ringde pappa och grattade mig och pratade lite, och precis när jag lägger på så ringer mamma med, de tyckte att jag skulle gå och köpa nått gott att fira med, för i min famil så brukar vi fira namsdagar med tårta, men jag kände inte direkt för tårta så jag köpte lite remi kex nu efter träningen och små yoggi- dröm yoghurtar, vilket firande jag har just nu ska ni veta :)

Imorgon har vi ledigt, känns faktist rätt så skönt. får väl se vad man ska hitta på, jag ska nog ta ett besök med snabeldraken. Det är vad man har att göra iaf. 
På söndag är det hemmamatch mot brynäs, då får jag träffa amanda igen. :) roligt roligt. 

Ne nu ska ja kolla på nån film på femman, sen blir de sängen. 

/china.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0