"hej det här är emma på CAD-Q"

Hello,


Ja så här har min dag sett ut ungefär " hej jag heter emma och ringer från CAD-Q. Vi skickade ut en ibjudan för en seminarium för nån vecka sen om nya AutoCAD Civil 3D, och jag undrar om du hade tänkt gå på den", är klar med alla samtal nu till alla ingengörer, arkitekter, tekniker och sånna som håller på med att bygga hus och sånt.
Vill inte gå och säga att jag är klar, då får jag väl säkert nått annat att göra och det orkar jag inte ^^haha så jag har mina otroligt sköna och snygga lurar på mig ett tag till tills klockan blir 3 och jag får gå hem :)

Kan väl inte säga att det är världens roligaste här, har förresten en helt sjukt konstig gubbe som sitter mittemot mig. Igår så skulle han berätta om han själv, vilket jag kort sammarfattar. Utvisad från USA p.g.a. att han har skjutit en människa, utvisad från Ryssland p.g.a människosmuggling, har varit pilot, men störtade två ggr så han fick inte vara kvar, har köpt två lägenheter i Riga och ska flytta dit (trogligtvis) ska köpa ett företag där dom gör nått som är en blandning av keso och yoghurt som man gör som en potatisbulle och sedan lägger i kakao.. skulle vara en superhit över hela europa men hur gott låter det seriöst. haha antagligen är han världsens störta mytoman lr så vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Höll på att glömma en sak, han är medborgare i sverige, danmark, spanien, lettland och norge..och det enda språk som han pratar är svenska. :P haha.

Pappa och mamma visste inte vad de skulle tro om denna gubbe, pappa bara skrattade som vanligt och sa "schyssta jobbarkompisar konsulten ( jag är ju konsult nu mera på jobbet^^)
Ärligt talat så blir jag seriöst lite rädd för honom. Ska nog ta och ge honom ondaögat så som jag kan göra ibland, då kanske han låter mig bara och slutar prata med mig :) haha

Om tjugo minuter får jag få hem :D

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0