Hem till östersund.

Eftersom jag vet att många i mitt lag läser mig blogg så känner jag att jag måste ta och berätta det här nu. Skulle ha sagt det till er alla igår på träningen och idag men jag klarade det verkligen inte. Visste inte om ni skulle tyckt att det var töntigt och så.. så jag skriver det här istället. Hoppas ni förstår att det är svårt för mig.  Imorgon kommer jag att åka hem till östersund och jag vet inte hur länge jag kommer stanna där. Jag behöver ta en paus från hockeyn då jag inte alls känner samma glädje nu som jag gjorde förut, jag vet att det är många som har märkt att jag har varit nere och när man t.o.m gråter då är det nått som är fel, och jag kan säga att det är därför. jag har inte tyckt att det har varit roligt att träna/spela hockey. Det är även mera saker som gör att jag åker hem, men de är inte värt att skriva här. Jag har pratat med johanna w och hon har pratat med peter och johanna om hur jag känner med hockeyn osv, så de vet att jag åker imorgon.
Så ni i mitt lag som märker att jag inte är i garderoben imorgon vet varför. Jag känner  verkligen att det här är rätt beslut och fastän det är tråkigt att åka ifrån er i laget så måste jag tänka på mig själv och just nu mår jag inte bra. Försöker vara glad, men igentligen mår man helt skit inombords.
Ville bara att ni skulle veta det, och jag vet även att det är många som har reagerar på hur tränarna är mot mig, och det visar bara att de bryr sig om mig. Jag är så glad att jag har er! Ni ska veta att ni betyder väldigt mycket för mig, och fastän jag inte vet när vi kommer att ses igen, kanske blir efter jul kanske inte blir alls nått mera denna säsong så vill jag  bara tacka för att jag har fått vara med er.

puss emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bra hemma China vi kommer sakna dig, hoppas allt kommer lösa sig, kramar Grahn

2008-11-28 @ 15:35:09
URL: http://ssaraggrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0