julskyltning i stan.

Tjena,

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, har varit och handlat med victor och sen har jag nyss bakat med mamma och victor. han och jag fick rulla alla lussebullar, så roligt det är när man får baka med victor, han tycker att det är så kul också :)
Har precis fikat och nu sitter jag och kollar online på matchen, laget lirar ju hemma mot aik just nu, får verkligen hoppas att det går bra för er tjejer!  Jag håller tummarna!

Jag ska åka med familjen ner till stan sen och kolla på julskyltningarna, så himla mysigt, det gjorde vi jämt när vi var små, man köpte paket av tomtarna och köpte lotter :) Det kommer nog bli en riktigt bra kväll, sen ikväll är det träning också.

nu ska jag och victor ut med el perro.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0