kesogubben

Fikapaus på jobbet, den mystiska mannen kommer in och frågar om jag gillar keso. han har tydligen med sig den lettiska keson som man ska doppa i kakao/choklad. Känner ju inte direkt suget för varken keso/choklad så jag tror faktist jag stannar här, det är ju trots allt bara 4 minuter kvar av rasten.

Jag kanske gör en jättetabbe som inte går och provar, men då får jag skylla mig själv. Brukar aldrig fika innan lunchen och jag hade inte tänkt ändra på det denna torsdag den 13onde heller. Nog om detta.

Var in en snabbis på aftonbladet, och läste om att några killar hade skrikit in i en tio årings öra så att han hade fått tinitus. Läser vidare om vart det hemska är ifrån, och upptäcker att det är i Östersund!!! Det är nästan så att man vill åka hem och dänga upp dom killarna, vem fasiken gör nått sånt? sen att dom lämnar kvar honom ute är helt sjukt. Tänkter på killen som måste lida med pipljudet hela sitt liv.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0