kvällen

Godkväll,

Sängen kallade för en stund sen men jag var tvungen att ta lite te innan och en macka, de gör alltid mamma och pappa på kvällen, så då ville jag att det skulle kännas som om jag var hemma. Träningen gick helt okej, har rackarns ont i ett ben, vet inte riktigt vad jag har gjort, fick ont i söndags och det har inte gått över än. Tror nästan att jag gjorde nått på natten, så som jag lever om i sängen så är det väl inte konstigt om jag skulle ha sparkat mig själv eller nått sånt.
Innan isen  idag hade vi spänst, och det gick faktist bra..eller ja så som det brukar. Sen körde jag och malin bänk efter isen också, börjar gå riktigt bra faktist. så himla glad för det :)

Pappa sov när jag skulle ringa honom, han var tydligen helt slut efter en dag på arlanda, stackars pappa.. och imorgon är det samma skit igen. Skulle vilja vara där och muntra upp honom. Fick iaf en riktig pratstund med mammsen och victor. han har börjat träna igen och är så glad för hans skull :) Victor längtade tills handoch jag ska baka pepparkakor som vi alltid gör varje år, och det längtar faktist jag också riktigt mycket efter!

ne nu blir de sängen,


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0