lite bilder.




Kollade igenom spanien bilderna nu ikväll,
1a bilden; Jag tror jag har varit i spanien i kanske två och en halv vecka, och mamma en eller nått sånt.. och ja det är ju bara att kolla på bilden och se vem som är neger. skulle också vilja ha mammas gener för att bli brun, hon och morfar behöver ju bara gå ut en stund och sen ser de ut som om de har varit utomlands. helt sjukt.  

2a bilden ; jag och clara gör konster, hon skulle stå på mina axlar och det där är nog bara en av alla våra 100 försök, fast jag måste ju säga att vi klarade det ganska många gånger också. :)

3e bilden; varför kan man inte vara så brun för jämnan för? Skulle inte säga nej till att åka tillbaka till spanien nu.


/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0