lördag

Hello,

Är på väg ner till Göteborg någonstans, jag, bohm, virre, linn (OUTISCH) och jalonen åkte med f20 och lirade match. Är snart i jönköping och fyfasiken va mycket snö det är här alltså.. såhär mycket är det inte i linköping som det är här nere. La mig och sov precis när vi klev på bussen och nu har jag väl sovit i en timme ungefär, skönt. Bara 3 timmar kvar i bussen nu, slipper ju att sälja 50/50 på matchen ikväll.. för vi lär väl inte komma hem så jättetidigt, vem vet. 

Har gamla mp3 med mig, diggar den starkare än min ipod just nu, lyssnar just nu på mamma förlåt, haha lilla melodifestivalen 2005, fyfan att jag lyssnade på sån här musik förut alltså, haha! 

Ne nu ska ja ta och sova vidare, hellre de än att kolla på nån film som jag redan har sett många gånger förut som jag inte kommer ihåg vad den heter, patrioterna? nått sånt tror jag,. 

/china.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0