lördag

hello,

känns inte lika roligt att skriva längre, vet inte varför det känns såhär.. mycket kan vara med att jag inte vill åka ner imorgon. men men. jag ska iaf skriva lite av vad jag har gjort idag.

mamma och pappa kom och väckte oss idag ( mig och victor) eftersom jag alltid sover i hans säng ^^ gick upp och käkade lite frulle, och idag gjorde jag gröt. haha kan inte minnas när det var sist jag käkade de, har varit dåligt med det kan jag väl säga iaf. men nu ska ja faktist ändra mina frukostvanor lite, kan ju bara bli bättre. oboy tror jag bara de blir här hemma, fast det är ju ruskigt gott alltså.

sen kollade jag på pippi, igår och idag har jag sett på ungefär 7 timmar av pippi. mamma och pappa spelade ju in alla filmer + avsnitt som visades förut så jag har kollat på allt. haha så roligt var de, och det var ju faktist bra :) vettetusan varför jag har börjat kolla på barnfilmer, det har jag ju inte gjort på länge! :O aja, nu är alla pippi klart och det känns faktist rätt så bra, så nu kan jag skippa det i sisådär 12 år innan jag kollar på det igen.
sen åkte hela familjen på badet, det var faktist himla roligt de. först simmade vi en hel del, jag och mamma simmade ju på "snabb-banan" och de andra tre sälarna valde att simma i vanliga motionssimmet. haha. sen blev de tävling i de nya ruchkanorna och sen gick jag, pappa och robin upp på relaxen. helt sjukt att det kostar 150 kr att gå in på badet om man ska gå på realx också, fast jag ska inte klaga det är helt sjukt fint där. en massa olika bastusar och sånt.  vi var på nått som hette aufgusst, då satt man i en medelvarm bastu och så kom det en realxvärd in och slände en sorts olja på de varma stenarna så det började lukta citron och apelsin. sen tog en handduk och gjorde en massa konstiga rörelser så att man fick varmluft med den där doften på sig.. aja svårt att förklara men sjukt skönt var det iaf. sen fick man ju gratis frukt och oliver. det diggar jag ju starkt. :)

jag har också ätit fondy till middag, snacka om gott de också. :) sen blev de nån maränggrejs efterrätt som mamma hade fixat, hon är duktig hon min mamma. kollade på dansbansgrejset på fyran? också, pappa å mamma ville ju se det, och på den stora tv:n uppe var det ju nån tråk film som robin och victor kollade på från canal +. sen fick jag ju se på svensson, svensson också. alltid lika roligt.

imorgon bär det av neråt som planerat. känns inte rätt alls, men det är väl bara såhär just nu. jag vill inte, vill inte åka ner.

har varit sjukt bra här hemma, och nu är det väl vid jul som man kommer hem nästa gång.

borta bra men hemma bäst.

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0