man ska de framåt,

Sitter här och tänker på vad jag ska skriva, försöker vara så positiv som möjligt men det är svårt, jag kommer verkligen inte på hur jag ska kunna vara positiv efter det som har hänt.

Allt är bestämt nu, vare sig man vill de eller inte. Får man inte chansen så får man inte. Nu kan allt bara bli bättre och det kommer det bli också, det lovar jag.

Drack lite te nyss, det är helt sjukt vilka goda smaker jag har här hemma. Hahah att jag aldrig har förstått det förut, mild vanilj med friggs är ju rena drömmen, lika så den tropiska. Skulle kunna dricka hur mycket som helst men nu är det sängen som gäller. Godnatt.

/china.

Kommentarer
Postat av: virre

vad är det som är bestämt ??

2008-11-26 @ 08:53:46
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0