måndag

Hello,

Blev vinst igår mot leksand med 6-1, inget snack om saken vilket lag som var bättre.
Själv så blev det läktaren för min del, satt med lina och madde. Åkte till lina efter matchen och kollade på lite film och käkade tacos, haha gött! Tacos både på lördagen och på söndagen, men jag klagar inte. :)

Idag när jag vaknade var det helt vitt, har snöat hur mycket som helst.. pappa ringde också och hörde hur det var. har varit lite vresig tror jag, har inte pratat med dom sen i fredags, lr jo det har jag men inte så som vi brukar prata.. har bara tyckte att det har varit jobbigt att de har ringt. Pappa hade iaf väldiga problem på arlanda, en massa plan som var inställda och  hade gått sönder, så han hade ju en hel del att göra för att fixa till planen. Stackarn. Fasiken att de ska snöa då, fast jag vill ju ha snö till jul.

Ikväll är det is och nått mera, har inte kollat på det än. ^^
Nu ska ja ta och göra mig iordning, har ju cykeln vid ishallen som jag måste hämta.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0