middag igen då.

Nu är man snart hemma, är ganska trött på att åka buss nu faktist. Blev middag på gula M:et eftersom jag inte tänkte betala 90 spänn föt pytt i panna eller potatis och falukorn. Så jag och nästan alla andra drog över gatan och väl därinne styrde funken upp det hela, hon är ju värsta chefen på en av restaurangerna i stan så hon vet allt om donken typ.
var väl inte direkt de godaste efter en match, men vafan.. nån gång måste man få tjocka till det lite.
Släppte precis av madde, hon skulle på kalas i mantorp, najs najs.
Nu när man kommer hem ska man ju äta igen, hur ska ja få plats med det i magen? det är helt stopp i magen, får verkligen inte ner någonting mera. Tror nästan att det är popcornen sen igår, som har gjort att jag inte har varit matsugen idag, tog en halv timme för mig att få ner en risi frutti på vägen ner, och jag tog bara två skedar av min lunch, åt upp alla lax och lämnade allt. haha. ne idag har det inte varit någon bra matdag för mig, har ätit dåligt men vad ska man göra när man inte är hungrig då? Det är verkligen konstigt, för jag brukar ju vara en sån människa som alltid är hungrig, får jämt höra det hemma. Och det var ju inte mycket popcorn heller, aja nu är det slut babblat om det.

Jag känner mig faktist rätt så trött, undra när man får gå och sova inatt?

/ china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0