nostalgi nostalgi.

Tänkte åka ner på priso och köpa lite glass, blev helt sjukt sugen på chokladglass, så det blir kanske det ikväll, haha.
Blev lax och ris idag till middag, är man king i köket så är man, gott blev de iaf :)

Tompa hade varit in och kollat på bloggen också, och lämnat en kommentar :) jag satt förut och tänkte på vadeslaget som vi hade förr i bergsjö där jag har sommarstuga. en brännbollstävling som var i vade ( området där vi har stuga) vi var såklart vadesvildar och det var så roligt. Lirade mot en massa olika lag i Bergsjö. sista gången var nog år 1999, då var man ju bara 10 år :O aja, har kollat in tompas sida där det fanns lite nostalgibilder. Faktist trist att det inte är någon tävling längre, det var ju riktigt roligt. Nostalgi nostalgi. Om du tompa skulle läsa det här så får du gärna skicka några bilder från vadeslaget, du har ju min mailadress ;) Ni kan också kolla in tompas sida på www.svammel.com. Värt att kolla på, för roligare än det kan man inte läsa. :)

Kollade förut på sex dagar sju nätter, nått sånt hette den iaf, hade sett den förut men det var ju lite nostalgi på den filmen också. Gud vad nostalgi det är idag.

Simons burk måste rengöras igen, får ta tag i det imorgon, för idag känner jag verkligen inte för det.

Ne nu måste ja ta tag i mitt liv och åka på affärn.


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0