ny på jobbet ^^

Hej.

Mycket har hänt på en vecka kan jag lova er, jag har varit hos x, och där trivdes jag riktigt bra ska ja säga er. sedan har jag kollat på den nya james bond filmen med x och de andra också.. inte så jättebra enligt mig och de andra tyckte väl inte heller att den var så bra eftersom många sov ^^haha men men.

sen åkte jag ner igen till linköping i onsdag, kändes väl både bra och dåligt kan jag säga.. men jag får ju åka hem snart igen :)
det har också blivit en himla massa träning, och i söndags var jag med f20 och lirade match mot hv71 i kinnaprs. :) lätt den bästa isen jag någonsin har varit på. så grymt otroligt skön var den. tyvärr så losade vi men men.. just nu sitter jag på jobbet, JA PÅ JOBBET :D jag har fått jobb på net community. sitter här och bokar möten osv, rätt så chill faktist. har jobbat från 8 imorse och ska kolla fram till halv 5, ganska mycket faktist får jag väl allt säga, tänk va rik jag ska bli! :) hahah ganska roliga killar man går med också.. så det här blir nog rätt så najs faktist.

ska hämta min dator idag också, den är fixad. skulle dock kosta 900 kr att laga den.. jädrans mycket pengar. fast jag får ju tillbaka min dator så det är jag ju glad för :)

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0