old memories

Godkväll alla,

Nu har jag fått upp glädjen igen, styrkan gick riktigt bra faktist och det är snart ett nytt PB i bänk tror jag, har ju sagt till mig att jag ska klara det innan jul ;P det kommer nog ske också, fyfan vad jag ska träna inför det. Sen hade vi core, lika jobbigt som vanligt för magen, tänk om man skulle någongång kunna få bort fettet på kära magen, tänk så bra det skulle bli då, blir till att träna mycket mage tror jag, jädrans vad jag ska satsa på beach 09, spanien ;) Bröderna ruuska ska få en konkurrent och det ska ja se till. :P

Åkte förbi affärn och köpa en lussebulle, kunde inte hålla mig. Sååååå god den var men ingenting slår ju hembakat, underbart.

Har laddat ner nu ikväll itunes till min dator igen. eftersom allt försvann när den var på lagning. Fick den senaste versionen och den förstår man ju sig mycket av, aja jag får väl kolla in det lite så kanske man kan förstå sig lite på den senare.. när det iaf var färdigt nerladdat så kollade jag igenom alla musik jag har på datorn överallt, och såg att jag hade några gamla brittan låtar, haha kommer inte ihåg vet jag har fått dom ifrån men just nu sitter jag och diggar dom. stronger, lucky och vad dom nu heter. Tänk när man var liten och diggade dom stenhårt, kunde hela texten och var allmänt fjollig. Det var tider de. Ne nu ska ja dra på min mina leggings och köra några snygga movs till den underbara musiken. Ha en bra kväll för det kommer nog jag ha ^^

/china.

Kommentarer
Postat av: Mairon

Hej Emmbo :)

Nope, kommer inte hem till jul, om inte du vill lägga ut 6000 spänn på flygresa? och ännu mer tusenlappar på en barnvaktsersättare till familjen? :P Du måste vara tålmodig och vänta tills i juli ;) puss!

2008-11-27 @ 02:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0