onsdag

Hello,

Som sagt så har virre gjort inbrott här och gjort om lite, och det tackar jag för :)
Idag vaknade jag, käkade frulle sen åkte jag ner till ishallen för att köra lite gym med grahn och tina :)
Har nyss ätit lunch och sen vid 4 har vi samling, för då är det först is och sen startmotorn.
Inget jobb idag heller, skulle vara på nån kurs om nått nytt projekt, skönt värre.
Igår så losade vi med 3-2, vi var ju så nära. Jag spelade inte på egen begäran så jag, virre och proppen satt och kollade, men sen fick virre ett samtal från en kompis som var ungefär där vi var, så vi gick och mötte henne.. enda till heron city, snacka långt. Vi kommer tillbaka när de hade gått 4 minuter in i tredje, haha så vi missade en hel perre :P Men men, lite äventyr måste man ju också ha, och skoja inte om jag och virre hade det trevligt ^^


Ikväll får jag samtal från ovan, jag ser verkligen fram emot de :)

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0