östersund dag 1.

Hej alla,

Flygresan gick bara bra, det tog 45 minuter så det var ju ingen fara.. pappa och jag fick inte sitta brevid varandra, han satt på 19 och jag på 12 ^^ haha. kom hem och sen blev de fika och lite bus med utte. sov såklart med victor, han säng slår ju alla, haha han tycker nog inte om att jag sover i hans säng, speciellt inte med honom.. men säger han inte till så fortsätter jag göra det :)

idag började dagen med att pappa och mamma kom och väckte mig och victor. De skulle åka på kvantum och frågade om vi skulle med, fick bli så. Där skulle vi iaf få äta julbord, på en vanlig ica butik, det var ju lite roligt. Vi handlade lite och det första vi bjuds på är prinssestårta, haha det första som jag och victor äter, god frulle. sen går vi in på lagret och där är värsta bordet och så får man en talrik med massa olika saker, som man har på julbordet.. tyärr så fanns det ju bara julmust att dricka, och det dricker jag ju inte.. få jag fick bli uttorkad :/ aja, det var grymt mysigt och sen kom hellre än bra ( ett band)  som spelade, gud vad glad jag är för att vara hemma.
Hemma sen så åkte jag och mamma och gymmade, så då har jag gjort det idag. Till middag så käkade vi potatisgratäng och tjälknul (stavning?) det var iaf älg. haha kan ju säga att sån mat får man inte på danmarksgatan nere i linköping iaf.. sen blev de ju efterrätt också, tänk vilken lyx. just nu sitter jag och kolla på en film med victor, mys :)

Får se om jag orkar göra nått mera ikväll, tror jag skulle ta en tur med utte också, han ville ut med mig sa pappa ( undra om det bara var en dålig ursäkt för att han inte skulle behöva gå ut med han?)

aja, nu är det slutskrivit.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0