på väg hem.

godkväll, det här är nyheterna från grästorp/bussen.
Vi vann matchen med 3-4 efter mål av virre, bohm, lisa och fanny.
Själv tyckte jag att det gick riktigt tungt idag, fick inte till så mycket alls, men vad skulle jag ha förväntat mig då?
Sitter på vägen hem nu, ska äta om 40 minuter.. kollar på red eye också, verkar rätt bra.. fast jag tror jag har sett den förut.
Just nu står de andra tjejerna i laget och säljer lotter på a-lagsmatchen. haha skönt för oss att missa det.
Kvällen kommer att spenderas hos larre, där blir de tacos med henne, proppen, jag, virre och funk. kommer bli kalasnajs. :)

Imorgon är det match på schemat, leksand hemma. :) ser verkligen fram emot de.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0