packat klart.

Hello,
 skulle upp vid 8 för att jag skule göra klart allt, men jag drog mig till halv 9. Käkade frulle och sen ringde pappa. Han berättade att han inte slutade förän 7 och jag kommer till arlanda vid tio i sex då jag får checka in själv, hatar de när man har med sig alla hockeysaker, får väl gå upp till terminal 4 sen och hänga tills pappsen kommer.
tur att han är med iaf, haha förra gången jag skulle åka från arlanda till ösd så fick jag ju först inte åka, då jag hade en biljett som pappa fixar genom jobbet, men til slut så fixade det sig, skit stressad kom jag upp och ställer mig vid daten, haha kom på mig själv efter en stund då jag såg att alla hade sas biljetter och jag hade min speciallare och märker då att jag står vid fel bolag, jag skulle ju flyga med fly nordic, haha så jag får springa igenom hela terminalen och när jag kommer dit och tror att mitt plan har gått så har de inte ens börjat ta ombort folk. Så jävla pinsamt och sen när jag ringde pappa och mamma så bara skrattade de, eller pappa blev typ sur hur jag kunde missa gaten på tv:n eftersom alla sasplan heter nått med SK och flynordic med nått annat, men hur fan ska ja kunna  tänka på det när jag är så stressad ^^ så därför är det tur att pappa är med idag :)
Det jag oroar mig mest för nu är hur jag ska få plats med allt på tåget, för jag åker dubbeldäckaren och där finns det minimal plats och det är kul när jag har värsta feting trunken plus alla mina klubbor med mig.. men det ordnar dig nog. har ju inte heller nån plats på tåget, vi köpte "i mån om plats" men jag vet att vagn 2 alltid är obokad så jag får väl komma dit tidigt och stå först så jag får mig en plats! :)

Nu ska ja ta och äta lite, sen kommer madde, hon ska ta hand om simon åt mig :) sen får jag skjus till ishallen och tågstation.

/china.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Tänkte önska dig en trevlig tåg- och flygresa! Hoppas allt ordnar sig för dig nu och att du får glädjen tillbaka! Det kommer bli tomt utan dig så jag hoppas att vi ses snart igen! :o) Sköt om dig! Kram

2008-11-28 @ 13:16:12
Postat av: Anonym

Ha det fint China, nu fattar jag varför du var så tveksam om att ta kort på måndag :) Ha de så bra hemma s¨å hoppas jag vi ses sanrt, kramar

2008-11-28 @ 15:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0