Pia, jag vet vart din brevlåda bor.

Hello,

jag gillar inte min lånetelefon, den är så tunn att jag inte känner att jag har den alls, längtar tills jag får tillbaka min kära :)
Trodde att jag hade glömt den på jobbet när jag kom hem, men jag hade den ju i byxfickan.
Aja på jobbet idag så skulle jag ringa till olika företag för att höra om vilket företag de hade till sin dagspenning. Sådär lagomt roligt att ringa när man är 19 år och tjej. Vissa var ju riktigt trevliga och tyckte att det var roligt att jag ringde och hörde, men sen fick jag en nitlott, pia från norrköping. Otrevliga människa har jag aldrig pratat med, hon ville ringa polisen eftersom hon trodde att jag skulle råna henne och hennes företag fastän jag förklarade helt klart varför jag ringde och från vilket företag jag ringde.. haha! jag blev så jävla pisssur så när jag skulle lägga på så tänkte jag bara skrika; jävla surkäring, men det gjorde jag ju förstås inte.. utan en annan på jobbet fick ringa upp henne igen. Hon tyckte att jag inte lät som en som skulle fråga efter sånt. Tack Pia det känns verkligen roligt. Jag anstränger mig väl lika mycket på jobbet som du gör, inte fan behöver jag får skit för det. Ne hoppas verkligen inte att du bemöter dina kunder så, då kommer ni nog konka snart.
Jag tror inte att jag passar att ringa och fråga folk efter hur det ser ut med deras dagskassor, det får nog en vuxen göra istället. Men men. jag kanske lugnar ner mig lite tills på torsdag så jag ska tillbaka.

Nu ska ja ta och laga lite mat och sen blir de att dra ner till hallen.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0