sängen kallar.

Godkväll alla,

När jag kom ut till tornby för att hämta min mobil så visade det sig att de hade gjort ett fel och gjort någonting med ...  (det ord som jag absolut inte kommer på just nu, men typ hårddisken,) så mitt kort fungerade ju iaf inte, stod bara; sätt in rätt sim-kort. Så den får åka in på lagning igen, men jag skulle få en kompensering, tack tack. 

Träning nu ikväll, gick väl faktist rätt okej. Ont i huvudet hela träningen så man var ju inte direkt fit for fight men men. 
Imorgon bär de av till sthlm, då är det segeltorp som står på schemat kommer nog bli en ryssare till match men jag tror att vi faktist kan stå upp rätt mycket. Vi har nog faktist rätt  bra chans att vinna. Bara vi kämpar tillsammans och spelar som ett lag :) 

Imorgon ska ja jobba från 8-12. Inte sugen för 10 öre men jag är ju ute efter pengarna jag tjänar så det är väl bara att gilla läget och åka dit. 

Nu ska ja gå och sova, huvudet kokar över snart tror jag. 

/china.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0