shopping shopping.

Hello,

Igår blev de inte så mycket skrivit, slutade vid 3 sen blev de til att åka hem en snabbis och sen ner på träning. Helt nya femmor hade johanna och peter gjort. Får väl se hur de går, tror nog att de kan bli rätt så bra.
Efter hade vi startmotorn, alltid lika roligt att få springa av sig lite. Den är precis lagomt lång så att man kan ge gärnet hela tiden, det diggar jag.
Efter de skulle ja till grahn och låna one tree hill säsong 4 ( har faktist redan sett den, men vad gör man inte för att få komma om på det) och sen skulle ja få låna ett popcornspaket också så behövde jag inte åka på affärn.. jag och grahn skulle nämligen äta popcorn på kvällen, de var bestämt. Men vi kom med på lussebullsfika hemma hos emma och frida. Så vi drog dit istället, blev lussebullar, oboy, chips,popcorn och chokladboll. Rätt så najs faktist ;) sen satt vi där och hade det mysigt, malin var förresten också där :) Åkte inte hem förrän vi halv 12 tror jag.
Smsade lite med viktor innan jag somnade, han är en såndär kille som man verkligen skulle vilja ha, Förstår jämt allting och bryr sig., även att man kan vara grymt oseriös också mot honom är ju lite roligt ;)  Det skulle finnas flera som honom, tänk vad alla skulle ha det bra då! Tack för att du bryr dig viktor!

Aja idag var det jobbigt att kliva upp, skulle upp vid halv 9. vaknade när det var två minuter kvar innan alarmet skulle gå, hatar sånt. klev upp, gjorde lite frulle och kollade på topmodel, han ju inte se vem som vann hela skiten för då kom grahn, vi skulle nämligen åka ut till ikea och tornby och kolla lite. Jag skulle BARA  ha två hyllor för 99 kr styck men när jag kom till kassan fick jag betala 453 kronor, det blev rackarna lite mera än vad jag hade planerat. Sen har jag hittat en ny soffa, ett nytt bord och så vill jag ha en ny säng också, fast den ska kolla ifrån jysk :) Så jag får väl planera lite om jag ska köpa nya grejer :)

Kom hem och märkte att jag var tvungen att plugga i väggen innan jag satt upp dom, om ni nu tror att jag kan sånt så tror ni fel..för det kan emma bäckström verkligen inte. Hahah så nu vette jag tusan hur jag ska få upp dom? kanske pappa måste åka ner och hjälpa mig. :O
Har annars bara chillat nu på eftermiddagen, har faktist rengjort simons burk så nu är han hel lycklig igen. bra bra bra! jag köpte t.o.m en ny växt till honom på djuraffärn, snäll jag.
Ska strax åka till hallen, is och överkropp idag. ser fram emot de.

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0