söndag

idag var det ju tänkt att jag skulle åka ner igen, men inte. jag har blivit sjuk, magsjuka.. sådär roligt som det låter. så inte kan jag åka ner ikväll heller, och vette väl tusan om jag vågar att åka ner imorgon heller..  skit också. nu  måste jag ta och ringa peter och säga att man har blivit sjuk, kul. :/

fan jag kände inte mig dålig imorse, då var vi ute på golfbanan och gick med mamma, pappa, victor å utte. vi hittade 67 bollar, fast jag hittade bara en massa med skitmärken, sådär lagomt roligt när mamma å pappa hittade proV1er. aja, sen han jag se lite av min brorsars hockeymatch också, och sen blev jag bara sämre och sämre. jag som inte har haft magsjuka på hur många år som helst. fast det brukar ju gå över ganska snabbt om jag inte har fel, får hoppas de.. för jag måste ju ner dit och börja träna igen.


annars har jag inte gjort så himla mycket, kollade på one tree hill nyss och druckit lite blaskcola.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0