stenbock, det är jag.

haha sitter och pratat med niklas på msn, han är bara för rolig. han kom in på en sak från i sommras, då jag skulle säga någonting och de blev helt fel och jag sa att jag var en bock. Det där kan han helt enkelt inte släppa och varje gång på msn så påpekar han det. Han tycker helt enkelt att jag är bock, och ja jag är ju de, stenbock alltså.. för jag är ju född i januari. måste vara de han menat, för vad skulle de annars vara? haha.
aja, nog om bocken bruse och hans tre bockar som gick på bron.


på väg till stockholm nu, för vi ska ju lira match ikväll :) Det känns väldigt bra idag och jag tror faktist att vi har chans att slå dom. Det ska vi göra! :) aik, ikväll blir ni krossade, för här kommer lhc!





/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0