tisdag

Godmorgon,

Eller ja det är väl inte godmorgon för min del eftersom jag klev upp kvart i sju, men vissa andra kanske får sova lite längre än mig, vad vet jag :P Har inte gjort ett piss på jobbet än, ska börja nu efter lunch och om en och en halv timme slutar jag, haha. Jens som är typ handledaren kom inte igång med de som jag ska göra förän nu.. ganska gött faktist att bara sitta och chilla, fast iaf.. chilla kan jag göra hemma, här är jag ju för att jobba.
Det har börjat en ny kille på jobbet, inte nån direkt 10 poängare, vet inte ens vad han heter.. mocheje.. ne det heter han nog inte alls men det lät som de när han presenterade sig. han kommer nämligen inte från sverige, eller om han gör de så är svenskan väldigt dålig. Det måste jag faktist få säga.

Nu ska ja ta tag i mitt liv.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0