torsdag

Hello,

upp och tvätta vid sju idag, sov lite mer och sen ner och slänga i den andra maskinen. Samtal från pappsen och sen frulle, så har min morgon sett ut ungefär. Har varit på riktigt bra humör idag, vet inte om de var från de gamla brittan låtarna, haha :p Hade dock en dålig natt, vaknade flera gånger och trodde att det var någon i rummet, kommer ihåg att jag drömde att jag träffade en död person ( som vanligt) , och sen kändes de så sjukt mycket som om den var i mitt rum, vågade inte öppna ögonen om den skulle ha varit där. Grahn tycker också att jag ska åka och kolla om jag är synsk, jag kanske får ta och göra de. Uscha va hemst om man kan känna av de döda, det vill jag ju inte. Fast måste ju erkänna att lite coolt är det ju, kan man träna upp så att man kan bli sån som kan hjälpa de döda? medium liksom?

Jag och en av mina bästa kompisar har börjat att att maila varandra istället för att skriva på msn, vet inte varför det började så, och det var faktist inte jag som skrev det första, men jag måste erkänna att det faktist är rätt roligt :) 
Dock efter tyy 6 mail så orkade jag inte mera, och inte hon heller, så det fick bli msn ett tag innan jag skulle gå och sova. 

Idag ska ja inte göra nått speciellt, får se vart dagen leder mig, sen är det is ikväll + nått mera :) 

/china.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0