vilken start på dagen.

hello,

idag trodde man ju att man skulle få sova ut på morgonen, då det är den enda dagen i veckan jag skulle få göra det.. men tror ni det lr? Ne, jag vaknar av att någon står och bankar på dörren, BANKAR! Jag blir fan lite rädd för vem gör så på en lördag morgon, sen hittar jag inte några kläder men jag är ju tvungen att gå upp och kolla..då börjar den göra nått i brevinkastet, så jag dampar och skriker ; ja för fan jag kommer! haha. Där ute står en gubbe och jag vågar inte riktigt öppna men gör det iaf, han ber om ursäkt men frågar om jag har fått stopp i mina rör i badrummet, för de hade tydligen han fått.. ne det har jag inte och sen vill han typ prata mera om att det luktar illa osv. Ring hyresvärden och säg att dom ska fixa rören säger jag och sen går jag och sover, klockan var kvart över 6..det var min sovmorgon.
Går iaf och sover igen. MEN, tror ni nu att jag fick fortsätta att sova, neee klockan halv 9 var det dax igen, då bankar det på dörren igen, jag öppnar och samma jävla gubbe står där igen, han säger att hyresvärden har fixat nån som ska komma och fixa det nu, jaha säger jag ( som om jag bryr mig speceillt mycket?) sen börjar han prata om att hans granne blev nerslagen för en månad sen, och att han hade blivit helt sjukt skadad, och grannen hade tydligen inte varit i lägenheten sen dess så han trodde ju att grannen hade dött lr nått. Ja säger jag, det skulle ju vara hemskt och sen går gubben.
jag går och lägger mig ännu en gång och efter en timme tror ni fan inte att jag vaknar av att nån bankar på dörren igen, tok bankar. Jag öppnar och där står nu en ny gubbe, en sån som fixar stopp i avloppet, han frågar om jag har fått det och NEJ de har jag inte, sa han inte det gubben där nere?

Blir så jävla less så jag går inte och lägger mig en gång till så jag ringer till pappa och berättar. Går sen upp och kollar lite på tv. Sen ringer tommy kalbe och berättar att de är på väg upp till linköping för att jacob skulle lira. Åå vad glad jag blev, skulle bli så roligt att träffa dom! Fick skynda mig lite eftersom jag inte hade ätit frulle och sen cyklade jag till hallen. Trodde de skulle lira i stångan men nej, det var träningshallen som gällde. Cyklade som en tok till hallen och när jag kommer dit så kommer clara springande emot mig, så himla roligt att träffa henne. lillsyrran mig :)
Jacobs lag dängde ju iaf upp lhc med 7-0. Träffade också filip som var i spanien i somras. :P 
 Sen fick jag lite sovunirer ( stavning?), hv tröjor. haha tack tack. Skulle höra av mig om jag får en ledig helg, för då tyckte dom att jag skulle åka ner till dom :) det gör jag gärna, som min andra familj typ. haha.

Nu sitter jag och kollar på nått på femman, och dricker lite möjk och äter två remi kex, gott gott. Ikväll är ingenting planerat så jag får se vad som händer.





/china.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hallå där min hockyfavorit, hoppas du har det gött därnere

2008-11-15 @ 17:51:58
URL: http://www.svammel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0